Serwis ogłoszeń weselnych - Alewesele.pl

Zgłoś błąd / sugestię

Jeżeli zauważyłeś/aś błąd techniczny lub masz jakąś sugestię dotyczącą poprawy funkcjonalności systemu ogłoszeń prosimy o poinformowanie nas o tym za pomocą poniższego formularza. Pola oznaczone (*) są obowiązkowe.
(*)
(*)
(*)

Moje konto

Nie masz jeszcze swojego konta? Zarejestruj się

Pytania i odpowiedzi

Zapraszamy do zapoznania się z najczęściej zadawanymi pytaniami pomocy technicznej przez użytkowników portalu. Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie prosimy o kontakt poprzez formularz z obsługą.

Czy mogę ukryć tymczasowo wyświetlanie ogłoszenia?

Tak, można to uczynić w panelu użytkownika w zakładce Moje ogłoszenia. Przy każdym anonsie dostępna jest opcja Ukryj. Aby z powrotem wznowić wyświetlanie ogłoszenia, należy kliknąć Odkryj.

Czy mogę usunać trwale moje konto?

Tak, pamiętaj jednak, że jest to proces nieodwracalny. Po skorzystaniu z tej opcji profil użytkownika oraz wszystkie przypisane do niego ogłoszenia są usuwane. Aby usunąć konto należy w panelu użytkownika w zakładce Ustawienia konta kliknąć Usuń konto oraz potwierdzić swoją decyzję.

Jak dodać nowe ogłoszenie?

Aby dodać swoje ogłoszenie musisz przejść przez proces rejestracji, który trwa nie dłużej niż kilka minut. Po zalogowaniu się do swojego konta skorzystać z opcji Dodaj swoje ogłoszenie.

Czy mogę usunąć moje ogłoszenia?

Tak, pamiętaj jednak, że jest to proces nieodwracalny. Opcja ta dostępna jest w panelu użytkownika w zakładce Moje ogłoszenia. Aby usunąć ogłoszenie należy przy wybranym anonsie skorzystać z przycisku Usuń.

Jak wypisać się z newslettera?

Jeżeli nie chcesz już dłużej otrzymywać od nas biuletynu należy kliknąć w link znajdujący się w stopce newslettera. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz wrócić do nas i zapisać się z powrotem.

Jak zmienić adres e-mail?

Aby zmienić adres e-mail, należy po zalogowaniu do konta wejść do panelu użytkownika i w zakładce Ustawienia konta skorzystać z funkcji Zmiana e-mail.

Jak zmienić hasło dostępowe?

Aby zmienić hasło dostępu, należy po zalogowaniu do konta wejść do panelu użytkownika i w zakładce Ustawienia konta skorzystać z funkcji Zmiana hasła.

Do czego służy schowek?

Schowek służy do przechowywania wybranych anonsów. Podczas przeglądania możesz użyć opcji Dodaj do schowka, dzięki czemu będzie można wrócić do nich w każdej chwili, bez konieczności ponownego szukania. Wszystkie ogłoszenia znajdują się w panelu użytkownika w zakładce Schowek. Przechowywane anonse można wyczyścić w każdej chwili.

Czy rejestracja jest bezpłatna?

Tak, rejestracja jest procesem całkowicie bezpłatnym.

Co to jest Ranking TOP10?

Ranking TOP10 to najlepiej oceniane anonse w portalu. Polecamy obserwację tego działu, ponieważ znajdują się tam ogłoszenia sprawdzone już przez użytkowników, którzy okazując swoje zadowolenie wystawili wysokie oceny.

Jak działa biuletyn informacyjny?

Biuletyn informacyjny jest cyklicznie wysyłanym mailingiem. Co miesiąc informujemy Cię o nowo dodanych ogłoszeniach w okolicy, dzięki czemu będziesz miał zawsze najświeższe informacje.

Czy liczba ogłoszeń jakie mogę dodać jest ograniczona?

Nie, możesz zamieścić dowolną liczbę ogłoszeń w wielu kategoriach, np. w kategorii Sale weselne i Restauracje.

Facebook

Kontakt z obsługą techniczną

Nie znalazłeś odpowiedzi na nurtujące Cię pytania? Napisz wiadomość do konsultantów wsparcia technicznego portalu, a oni postarają się rozwiązać w jak najkrótszym czasie Twój problem.
(*)
(*)